måndag, november 10, 2008

Och ja, just det, Maelle och jag delade pa en stooor portion inhemsk mat idag kopt fran en gul liten pitoresk restaurang (om man nu kan kalla den for det, typ kiosk). Det var ris och kyckling (!) med sas och lite gronsaker och en sorts brod som tydligen ar typiskt for on "Jhonny Cake" heter den. Det ar typ som friterat brod eller nat, ganska gott faktikst. Alltihopa var valdigt gott. Funderar dock om det var kyckligen som gav mig magont... lange sen man at kyckling... :)
Nu kanske vissa undrar varfor jag skrev vad jag at idag, men jag att vissa undrar. :P (morfar)
Peace

2 kommentarer:

Unknown sa...

hallo jag tittar på ditt inlagda foto det tog lite i magen. du ser så go ut o verkar ha det bra. undrar när du är på skype mamma vill chatta lite med dig. här e d bara blåst o regn. ha de nu så skönt daddy

Ulrika sa...

jag vill jattegarna skypa med er med. skriv ett sms nar ni kan sa far vi se om jag ar har hemma da. tror vi ar hemma nu fram till 5 (dvs. fram till tio for er). jag smsar er. puss