lördag, november 08, 2008

- You dance like a duck! - No, I'm not Dutsch!

Sa, da har vi alltsa haft var forsta utekvall har pa St Martin. Det var nice. Vi gick ut ratt sent och kom hem lika sent. Forst en bar, Soggy Dollar Bar och sen en klubb, Mansion, som var ganska cool. Vi dansade heeela tiden. Johanna och jag pratade visserligen med tva italienare ocksa, tills vi forstod att de var smatt dumma (rubriken) och ja, da atergick vi till vart lilla gang bestaende av Maelle och Daisys (Maelles kompis) kompisar. Idag har vi bara chillat vid poolen (bakis) och battrat pa brannan. Blev bjudna pa middag av Daisys mamma ikvall, det var schysst. Maelle skulle ut och traffa nagra kompisar men vi stannar hemma, vi ar sa trotta plus att vi ska upp tidigt imorgon och ta baten till Anguilla, en narliggande o. Jag hoppas verkligen att det ar fint, men det ar det sakert.
Idag har vart en gaska konstig dag... Vet inte riktigt om var resa kommer ta nya vagar, nya planer, vi far se helt enkelt. Men lite jobbigt ar det att inte veta.
Nu har jag antligen pratat lite med familjen min och det kandes sjukt skont. Kanns verkligen inte som att vi akte for en vecka sen, det kanns som miiiinst en manad. Hoppas det ar bra hemma iaf (skriver jag det varje inlagg?). Funderar pa att ha en speciell halsning varje inlagg. Isf gar dagens halsning till min alskade VTE-klass, hoppas allt gar bra, sjung en fin sang for mig.
Puss&Kram/ en forvirrad myggbiten Ulrika

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag kan nog tänka mig att ankor (änder??) dansar skit bra. just för att de heter änder, som lätt kan förvirras ihop med ända, som är rumpa och rumpan skakar man ju på pretty much!

VAD JAG VILLE SÄGA var att jag läser här så skriv för mig. puss ladde

Ulrika sa...

hej laaad! maste bara forklara, killen dansade inte med andan... om det nu var nagot bra sa gjorde han verkligen inte det. det var bad, really bad! haha, som en stel underkropp som bara rorde sig och viskade skumma saker pa italienska... inte bra alls. hoppas du mar bra i svea. puuuss

Ulrika sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.