fredag, november 07, 2008

Woho! Sol!
Igar var jag och Johanna pa stranden, alltsa stranderna har ar helt underbara, det ar som paradiset, jag lovar. Och har, ifran huset, ser man hur langt som helst. Det ar lite laskigt for horrisonten ar oandlig, man ser liksom inget annat, det ar inte precis som vid Sibbarp dar Danmark ser ut att ligga 500m bort, har ser det alldeles ode ut, forutom Saba, en ganska liten narliggande o. Igar vid matbordet borjade vi prata om laganhet och sa, hur vi ville ha det. Eva berattade om ett stalle, ett rum, kok och ett badrum ganska nara har. Men sen nar vi gick till en maklare sa berattade han om ett annat stalle i Beacon Hill, lite langre harifran, fast med tva rum och tva badrum. Sa det ska vi kolla pa nu 10.30. Pirrigt. Fast vi vet ju inte riktigt, sen sa Jean att om vi far jobb pa en bat kanske vi bor dar och sa... I don't know. Vi far se, det loser sig.
Hur som helst sa har vi det bra, forutom att jag tycker att aktiviteten pa den har bloggen ar lika med noll. Vanner, slakt och bekanta, var snalla att kommentera mera, ar ni snalla! :)
Ikvall ska det bli fest for The Swedes. Vi ska laga middag har hemma och en annan tjej, Daisy, Maelles kompis kommer over. Det ska bli kul. Sen har de tydligen planerat en massa saker vidare under kvallen och jag och Maelle ska gora Filippa Bark-dansen pa ett stalle. Vi far val se... :) Hoppas verkligen allt ar bra dar hemma, Perre: jag vill hora allt om praktiken och hur det gar med de tva inneboende brudarna. Och Marta: jag vill bara inte missa nagot.
Och alla ni andra: det ar alltid kul med nagot slags elektroniskt vykort.
Nu ska vi kaka frukost och sen bar det av... "Another shitty day in paradise" pastar Jean, jag tror jag stryker shitty an sa lange.
Och bilder kommer nog efter helgen. :)

Ha det bra! Kraaaam/ den nagot brunare flickan fran Malmostad

2 kommentarer:

Anonym sa...

Låter heelt underbart! Ska inte sticka under stolen med att jag är liiite avundsjuk! Kom hem och smuggla med mig! :D Lycka till nu med allt! ser fram emot bilder och fler uppdateringar :) Puss & kram //Petra

Anonym sa...

hejhej syster yster!! här kommer en töntig kommentar: aloha, det kändes bra att prata med dig igår, och mamma tyckte det var jätte kul, "det är rätt häftigt att prata så över datan", vår otekniska mamma, love her dock. PUSS!! :D