fredag, december 26, 2008

God jul! Feliz navidad! Freulische weinachten!

Nu ar julafton over iaf. Det var en valdigt konstig och annorlunda dag. Formiddagen var jobbig. Tills jag ringde hem och fick prata med mamma och Pernilla (hann bara saga hej till pappa). De var mitt uppe i julaftonsfirandet nar vi precis hade bestallt var frukost (kommer aldrig vanja mig vid tidsskillnaden...). De verkade ha haft en bra julafton iaf och sa hade vi. Klockan sju kom alla till Colores (dar vi bor) och vi hade lite lekar pa ballkongen. Sen gick vi vidare och at och kvallen slutade sent. Men en sak ar saker, aldrig mer julafton utan familjen, aldrig mer. Ar glad att det ar over. Gosh, snart ar ju allt over. Konstigt. om exakt tva veckor ar jag hemma. Formodligen ar jag ute och ravear med Johanna om exakt tva veckor! Vi har allt planerat redan. :) Men ja, da blir det val till att borja soka jobb. Men det ar lugnt. Det loser sig. Ska borja trana ocksa. Det later som nyarloften alltihopa... Borde borja fila pa dem, loftena da.
Ikvall ar det fredag, dvs. fest! Vi ska kaka sushi och sen ska vi till Lambassad (stammisar). Alex och jag har hittat ett nytt vinnande koncept: pa Lambassad kan man fa 6 tequila for 100 pesos, perfekt borjan pa kvallen! Haha!
Hoppas ni alla har haft en bra jul iaf. Om 14 dagar kommer jag hem, da blir ni en pepparkaka rikare.
Hasta luego! Besos!

2 kommentarer:

Unknown sa...

du är så välkommen hem d vet du pussar daddy

Anonym sa...

Vad betyder "ravear"? :p