tisdag, november 25, 2008

"Do you girls want anything special? Smoke? Coke?"

Ja, vi blir erbjudna knark, vi har funderar om vi ska ta ett av erbjudandena och kanske bli helt hoga och fly vara problem... Undrar om langaren skriver ut kvitto? Undrar om American Airlines skulle ta det da? Vi har namligen fatt $50 var av AA i utbyte mot uppvisande av kvitto. Ja, sa idag har vi kopt tandborste, tandkram, schampoo och nya trosor. Sa nu ar vi iaf rena och luktar inte lika mkt.

Pratade med Patricia pa "Baggage department" pa flygplatsen, hon pastar att de ser vara lappar med siffrorna pa vara vaskor och att de ar pa vag fran Santa Domingo till Miami och att de skulle komma med ett plan fran Miami ikvall vid 9, snalla Gud, hjalp oss! Och ni dar hemma kan val borja be lite ocksa...

Idag vill jag halsa till min lillasyster som jag saknar jattemkt. Hej Perre!

4 kommentarer:

Rickard sa...

nu får de ju ge er bagaget, hur ska ni annars kunna vara snygga på resan? kom inte hem det snöar här. stanna i solen!

Anonym sa...

åh jag saknar dig jettemkt med!! lite glansig i ögat här hemma!

Anonym sa...

Hej Ulrika!
Nu har Sofie visat mig din blogg så jag har läst om era eskapader. Dominikanska Republiken och Jamaica i all ära, men se nu till att ta er till Cuba också. Där är häftigt, jag lovar!

Kram Eva Kling

Ulrika sa...

Fy vad kul med lite kommentarer!
Rick, trust me, vi lapar sol som galna skandinavier! :D

Och eva, vad kul att se dig har. halsa sofie att hon far visa dig bilder ocksa pa facebook. eller thomas kanske kan visa, han hade val facebook? :P
hoppas allt ar bra. HEJ