lördag, november 15, 2008

Grattis mamma!

Idag fyller min fina mamma ar, det ar kalas pa frejagatan och jag ar inte dar. Men ja, det far val ga, har ju anda 30garder varmt och en del saker att se fram emot. Imorgon aker vi vidare till Dominikanska Republiken, kanns pirrigt men vi har fixat rum pa ett stalle som verkar bra, dekommer och hamtar oss pa flygplatsen, skont.
Igarkvall var vi ute, Johanna och jag, Lisa var pa en date. :P Daisy, snalla lilla Daisy, tog med oss ut pa annu en kvall i St Martin, det var kul! Jag fick tag i en hippiekille som jag snackade med, fick skitmanga tips om Jamaica, han skulle hjalpa oss lite runt dar. Skitbra ju! Han var kapten pa en segelbat sa han hade sett manga stallen, sa nu har vi annu en kalla att lagga till i var lonely planet-guide: Diego! Haha.
Hoppas allt ar bra hemma, det mesta jag hor fran er ar att det regnar.
Hoppas ni inte blir for besvikna nar jag sager att hemresedatumet har skjutits fram rejalt, vi kommer hem redan i borjan av januari. Ja, sa blir det, inget att gora. Visst hade det vart kul att vara borta langre, men nu hinner vi se mkt och jag spenderar jul och nyar med Fia & co i Mexico sa det ska bli skitball. Och tva manader ar ocksa en lang tid... Det blir vad man gor det till!

Jag maste bara saga att kommentarerna pa denna sidan ar sjukt fattiga! Vad haller ni pa med folk? Laser ni bara utan att kommentera? Jag behover lite hejhej ibland. Sa BATTRA er gott folk!

Hur som helst, grattis igen mamma!
Hoppas det blir en jattebra dag.
Puss&Kram

4 kommentarer:

Anonym sa...

klagar du på att du itne får hälsningar!? amen du, här ska du få. DATUMET ÄR HELT FANTASKIT!!!!! :D I can't wait. vi är inte besvikna, vi är glada!!!!

Unknown sa...

hej du lilla ullis jag tycker det låter som en annan ton o låt nu o det gör mig glad var nu bara försiktig alla e inte så snälla som ni kvällen blev fin på frejag med god mat och trevligt sällskap vi saknade klart dig men så e d. du måste lägga fler bilder på din blogg o rese guiden tycker jag framförallt bilder på folk o ställen som ni besöker. nu skall jag gå o lägga mig så puss puss go natt daddy Rickard

Anonym sa...

Hej Ulrika.

Nu har vi varit och firat de båda födelsedagsbarnen.det var festligt värre,med god mat och gott vinoch nöjda var dom båda även Svante var med och viftade på svansen det var nog en hälsning till dig vi fick åka med Rickard dit och Eva hem det blev ganska sent men var trötta men nöjda,Nu har jag inte mer att Hej och var rädd om dig.akta dig for charmorerna,Ha det riktigt trevligt,Hälsning Mormor-Morfar Hej

Anonym sa...

Hej igen Ulrika.Nu är det vi som klagar,ej inkommna bloggar, det är tre stycken som väntar på dig Brita,Rickard och jag,men vi förstår du är på resandefot. så om man väntar på nåt gott väntar man aldrig för länge.Idag var jag på biblioteket och lånade ett litet häfte om Dom,Rep,roligt aatt se var du är, kanske iSanto Domingo Nu är det snart kalas igen,den 6dec för Johan.Nu väntar vi på nya sköna bilder och säger Good bye Hälsningar Mormor-Morfar Hej.