måndag, december 15, 2008

Buenos noches

Idag ar det mandag. Igar var det tredje advent. I lordags var det lucia och i fredags blev vi fulla.
Mexico ar valdigt bra. Jag gillar det jattemkt. Det skadar ju inte att Sofia ar har heller. :) Idag har vi vart pa stranden och solat, seriost da, for forsta gangen pa ganska manga dagar. Det kommer jag sakna. Stranden... Inte sanden dock. Den ar overallt. Har tankt ratt mkt pa sand idag. Det ar en ratt sjuk sak, sand. Det finns sa mycket, och ett sandkorn ar sa litet.

Igar kopte jag en ny kamera ocksa, tror inte jag sagt det innan, men den andra blev ju stulen, ratt surt. Men nu har jag en ny iaf sa nu kommer det snart bilder fran Mexico. Bilder fran Kuba kan ni se pa Johannas facebook om ni inte orkar vanta tills jag tar hennes bilder och lagger upp dem pa min.
Nu ska jag ga tillbaka till vart frascha Casa och duscha av mig all sand, satta pa mig nagra av mina nytvattade klader och sen ska vi kaka middag pa en mexikansk restaurang som Sofia ska ta oss till. Det ska bli gott. Maste nog skynda mig, tidsoptimist, ja visst! :)

Hoppas allt ar bra dar hemma i julmyset.
Dagens halsning gar till Rickard (kollorickard), for att du ar vard alla steg. :D
Kram pa er alla!

2 kommentarer:

Unknown sa...

hej vilka bilder det är som i sagoböcker hoppas du sparade kvittot o anmälde din kamera. här e allt bra så njut av livet i Mexico din daddy

Ulrika sa...

nej, jag har inte anmalt nan kamera pappa. jag vet inte hur jag gor och jag orkade inte tanka pa det nu...