söndag, december 07, 2008

"You are bery bery beautiful"

Hola! Nu ar vi pa Kuba. Ni far ursakta den tillfalliga, ja tillfalliga, sega uppdateringen av bloggen, jag kan inte pasta att det har vart mkt att gora men tillgangen till internet har vart gles. Nu sitter vi pa en extremt seg dator. Det tog Johanna en halvtimme att logga in pa msn...
Kuba ar iaf valdigt haftigt och precis den sortens annorlunda vi behovde efter Jamaica. Vi har inte spenderat sa mkt tid i Havanna an, men vi ska dit pa tisdag och det ser jag fram emot. Nu ar vi i Varadera, tror jag det heter. Sol och sant nice. Pa torsdag aker vi till Mexico, funderar pa att stanna ett tag, nagra dagar, i Cancun innan vi sticker till Playa del Carmen med Fia och dem. Det ska bli kul.
Jag far standiga paminnelser hemmifran om julpynt, julstad och advent. Jag kanner iiiingen som helst julkansla. Men det ar val sa det ar. Feliz Navidad!

Saknar er dar hemma, men njuter av solen och allt annat. Hoppas allt ar bra.
Dagens halsning: Grattis i efterskott Malin Himmelman (kanner ju manga malinar! :P) Hoppas du hade en bra fodelsedag!

6 kommentarer:

Anonym sa...

hey hey my friend, inte långtid kvar nu! jag räknar ner .....

thecokebadger sa...

Puss hej söta...

Kul att ni passar på att besöka så många olika platser när ni ändå är i området...

...lite som första gången i kollobyn????! que?

och så fick du uppleva lite action iom. väskryckningen...

...lite som att vara i kollobyn!!!?

var rädd om dig vännen!

puss i ljumsken,
niklas med k

Anonym sa...

Hej !
Nu verkar det som ni har det jätte bra sköt om er många många kramar mammma

Anonym sa...

Hola chica!
Visste väl att du skulle gilla Kuba...fick du inga fina erbjudanden om giftermål där? Fast det får ni väl hela tiden! Börjar ni inte bli trötta på värme, sol och paradisstränder? Inget går upp mot en regnig, blåsig december dag i Malmö!
Viva la revolucion y Che!

PS Du var saknad på kollofesten.

Eva och Thomas

Anonym sa...

Hej! Hoppas att allt är bra! Du skulle inte om det är möjligt kunna ta hem en/några cigarrer till mig?

Ulrika sa...

anonym? cigarrer?